My Frosty Coworker Is Only Sweet to Me
Sweets-loving Kotori Ogata (Yumena Yanai) works at a web production company, where she's known for her kind and caring personality. However, she struggles with her body image due to past incidents and tends to be shy when it comes to romance. She has a crush on her younger coworker Ryosuke Soma (Shunta Sono), but he has a reputation for being cold and unfriendly at work. After the two get caught in the rain together, Kotori extends a hand to warm him up, cracking through Ryosuke's chilly exterior. From that day on, Ryosuke begins to show Kotori – and only Kotori – affection at work, slowly bridging the gap between them as they build a relationship together. This drama was adapted from the manga of the same name by Mayuha Mihoshi.