My Girlfriend Is Shobitch
High school student Haruka Shinozaki confesses his feelings to his beautiful, diligent class representative Akiho Kosaka and, to his surprise, she not only agrees to date him, she takes it upon herself to learn how to be the best girlfriend possible.