My Girlfriend
Ding Xiao Rou (Qiao Xin) lives under a mysterious curse that prevents her from finding true love, causing her romantic relationships to repeatedly fail. At 17, a stranger's curse dramatically alters her life, leaving her feeling hopeless and alone. Everything changes when she meets Chi Xin (Timmy Xu), who might be the key to breaking her seemingly endless cycle of romantic misfortune. This is a 2019 South Korean romantic drama based on the novel by Wei Xiao Bao and directed by Yu Zhong Zhong.