My Golden Life
A woman with a chance to climb up in social status ends up falling into a bottomless pit instead. She tries to seek happiness from where she is at.
Seo Ji An, a contract worker for Haesung Group, can become an official employee if she only withstands one more day; as her desperation comes to a head, she winds up in a car accident with Choi Do Kyung, the future successor of Haesung Group.
Do Kyung gets angry as his hospitality seems to mean nothing to Ji An and leaves a threatening message; another surprise awaits Ji An.
Ji An is surprised and confused to find out about her real parents; she becomes able to pull herself together with her friend's and family's help.
Ji Soo refuses to acknowledge that Ji An isn't her sister; Mi Jung visits Tae Soo and explains that Ji An has decided to live with her real parents; Tae Soo won't lose his daughter, so he tries to meet Ji An and persuade her to return.
As Ji Soo does not know the entire story, she cannot understand Ji An's decision; she tries to persuade Ji An to cancel her decision since it is denying her parent's love until now.