My Ribdiculous Reincarnation
After coming back from being a rib, the protagonist moves on to more ridiculous reincarnations.
A boy continues his reincarnation journey as he becomes a spell-casting clock hand and a rapping RPG voice.
The protagonist continues his ridiculous reincarnations, this time as a vegetable and a treasure chest lock.