My Roommate Is a Cat
Novelist Mikazuki Subaru can't stand it when people interrupt his writing work. One day, he finds a stray cat and brings it home to live with him. As he watches the cat behave in unexpected ways, Subaru comes has all kinds of ideas for his latest novel.
The distance between Subaru and Haru is slowly shrinking. Since the vet said Haru was slightly overweight, Nana visits Subaru's home to share her advice on cat diets.