My Tiny Senpai
When Shinozaki started his new job, he didn’t expect his superior to be so…cute!? He struggled to learn the ropes until Katase, his tiny and kind senpai, took him under her wing. But as they grow closer, he hopes her attention might mean something more.
My Senpai Is Small and Cute
Shinozaki Takuma is a new hire that is put under a cute, doting senpai named Katase Shiori.
After their manager's attempt to arrange a romantic dinner for the two of them, a rainy day leaves Shinozaki feeling under the weather, and Shiori decides to check in on him.
Shinozaki and Shiori look forward to the new year; Chinatsu stares down a deadline for her new dojinshi.