My Undead Yokai Girlfriend
A Yokai girl who accidentally finds herself bonded to Tadashi through a magical hex.
Izzy is injured in a fight with her old, undead nemesis; Detective Inukai's investigation deepens.
Hachi and Izzy search for a way to continue her mission without killing; Detective Inukai and Sargeant Suzuki discover the corpse of a missing student.
An enraged Izzy attacks her next target while Hachi desperately tries to stop her from killing again.