Forrest's goal is to end conflicts between humans and wildlife and to solve the riddles behind local legends and mysteries before these animals become extinct.
Forrest and his wife, Jessica, are in Peru, where a local farming village is being terrorized by what they believe is a man-like beast from Peruvian folklore; evidence leads the team deep into the Andes to find the source of these terrifying attacks.