National Treasure: Edge of History
Jess, a brilliant and resourceful dreamer, searches for answers about her family; she embarks on the adventure of a lifetime to uncover the truth about the past and save a lost Pan-American treasure.
For the first time, Jess finds herself in a puzzle-solving slump when she can't crack the clue; her personal life isn't any less confusing as she tries to figure things out.
When a clue points to a famous historical landmark, Jess partners with Billie to pull off a heist.