Natsuyuki Rendezvous
Hazuki develops a crush on Rokka and, in the hopes of getting closer, takes a part time job at her flower shop. Once there, Hazuki finds that there is quite an obstacle in the way: Rokka's late husband Shimao.
Hazuki is head over heels in love with his boss, but his chances of getting the girl are virtually nonexistent due to his shyness and the ghost of her dead husband.
Hazuki is quickly learning that a normal date with Rokka is close to impossible with her nosy ghost of a husband getting in the way.
Rokka is down with a cold, so Hazuki and Miho have to mind the shop; when Shimao gets upset, he triggers a phenomenon that goes beyond his usual immaterial existence.
Hazuki takes Rokka on their first real date to an amusement park, but he is in danger of overplaying his hand; Rokka finds that she can't shake certain memories.
Shimao is in Hazuki's body trying to woo his widowed wife back, and gives the body a makeover; Hazuki's spirit seems a little stuck.