New Horizon
Wu Di (Joe Chen), a flight attendant, pursues her dream of becoming a pilot by enrolling in pilot school. There, she encounters two pivotal men: Xia Yu (Zhu Zi Xiao), a wealthy airline heir and fellow trainee pilot haunted by his mother's tragic death, and Xiao Mo (Zheng Kai), a mechanic who was previously suspected of involvement in that same accident. Though initially exonerated, Xiao Mo abandoned his pilot ambitions out of guilt. As Wu Di's presence reignites both men's passion for aviation, new details about the past incident emerge, creating tension and suspicion. Their competing interests in Wu Di and the unresolved mystery surrounding the previous accident set the stage for a complex narrative of ambition, redemption, and potential romance. This is a Chinese drama series directed by Li Hong Yu.