NEXT
Silicon Valley pioneer Paul LeBlanc joins forces with Special Agent Shea Salazar after a series of tech mishaps places the world in danger; Paul juggles his health and family life; Shea's son experiences bullying at school.
Shea and LeBlanc head to Dartmouth to investigate NEXT's whereabouts, which are potentially linked to Biomotion Labs; Shea, Ethan and Ty take extra precautions to disconnect from electronics and the internet.
Shea and LeBlanc steal an important hard drive and enlist Ben, Gina and C.M. to help decrypt it; Ted and his Zava team buckle down on their search for NEXT; Ty and Ethan hide out in a remote cabin.
Shea saves Ethan from extreme danger while Ty makes a difficult decision for his family's safety; LeBlanc tries to remedy his degenerative brain disease; C.M. and Gina escape the hospital.