Ninja Sharks 2: Mutants Rising
Shark Week 2021: In the icy waters of Alaska, off populated beaches of New York and lurking in ghostly shipwrecks off the coast of North Carolina, scientists have discovered three sharks that have developed unique and deadly ninja skills.