No Contest
Gold Coast 2018
Get to know Australia's Gold Coast and the surfers there to catch some sick waves for surfing's 2018 world tour. Learn their names and find out who to watch out for as the competition gets going.
Bells Beach 2018
Join Mick Fanning and the people closest to him in Bells Beach, Australia, as they celebrate his retirement. Then hear from the locals, as they weigh in on his legacy and size up spots in Victoria.
In Margaret River for the third and final stop of the Australian leg of the WSL Championship Tour 2018, top names talk about their experience of surfing here – including shark encounters.
As the world's best surfers gather in Saquarema, Brazil, hear their thoughts on the locals' beach attire. Then go on the road with Steven Allain to Rio and join Lucas Chianca at his home surf.
Lee Wilson takes us on a tour through his day as he heads out on the waves in Bali, Indonesia. Hear from top surfers about their experiences of surfing and eating in Indonesia over the years.
Big names, such as Grant ‘Twiggy’ Baker and Cheron Kraak, talk about the thrill of taking on one of the world's best point breaks at Jeffreys Bay, South Africa, and its ‘Devil winds’.