No Home
After escaping his abusive parents, Eun Young lives in a tent by himself, despite being a teenager. Forced to do whatever it takes to survive, Eun Young steals to get what he needs – including the wallet of Hae Jun, another teen who's run away from home. Hae Jun isn't about to give up his wallet without a fight... but in the resulting chaos, Eun Young ends up losing his tent, and Hae Jun misses the deadline to apply to his high school dorm. With nowhere else to go, the two homeless high schoolers end up sharing an abandoned dormitory on the outskirts of campus. Although they initially can't stand each other (or their new home), they slowly begin to form a reluctant bond, navigating trauma, loss, and what it truly means to have a home. This animated series was adapted from the webtoon of the same name, written and illustrated by Wanan.