No Man Left Behind
The Real Black Hawk Down
Two Black Hawk helicopters are shot down during a deadly battle in Mogadishu between U.S. forces and Somali militia; the pilot of the downed helicopter and two soldiers involved reunite to recount the details.
Colombia Vice
DEA agents McCullough and Martinez are kidnapped from their hotel in Colombia and driven into the jungle, where they are shot and separated while trying to escape; Martinez and McCullough recount the terrifying ordeal in heart-pounding detail.
A group of U.S. Green Berets are pinned down by the Taliban in the Shok Valley, Afghanistan; two of the soldiers recount how they managed to survive for seven hours until they could be evacuated.