Nomad Chef
Chef Jock Zonfrillo adds green ants, stingray livers and mangrove worms to his repertoire when he heads to a remote aboriginal community off Australia's North Coast.
Jock Zonfrillo wrestles with pig's blood, river moss and elephant apples when he heads to Yunnan province to discover the local Dai people's unique cuisine.
Jock Zonfrillo takes to the high seas to herd flying fish, tries octopus sucker sashimi and munches on raw venison liver when he travels to the rugged island of Yakushima.