Norskov
Policeman Tom returns to his hometown to help clean up the area's all-consuming drug problem, but his personal commitments complicate his mission.
Tom's team have a chance to capture two of the drug smugglers but instead decide to pursue the kingpin; Martin tells Oliver the truth, and Tom sees something he wishes he hadn't.
Martin and Oliver's story hits the front pages, to the detriment of Martin's future business plans; Tom suspects that the kingpin of the smuggling operation might be someone everybody knows.