North American Whitetail
White-tailed deer, arguably the most popular big-game species to hunt, are covered from antler to toe in this series, which is an extension of the same-named and longtime-published magazine. Co-hosts Stan Potts and Gordon Whittington provide authoritative coverage of world-class trophy hunting adventures using both bow and rifle. Joining them on many episodes are noted deer researcher Dr. James Kroll and North American Whitetail magazine editor Patrick Hogan, as well as special guests. Among each show's segments are viewer-submitted videos and photos, tips on deer behavior and management, tactical hunting advice, and profiles of legendary bucks.