Obsessed
Examine the lives of everyday people imprisoned by unmanageable, repetitive behaviors and sometimes debilitating fear in this raw, honest and emotional series from A&E. From OCD to social anxiety disorder, hoarding and phobias, Obsessed documents both the struggles of living with an anxiety disorder and the process of rehabilitation.
Nicole / Trina
Nicole's obsession keeps her from being able to enjoy time with her mother and brother; Trina is plagued with violent thoughts.
Nidia obsessively washes herself and has a showering ritual that's so extreme there's a chance she could pass out in the middle of it; Rick is afraid of growing old and spends too much time working out.
Russ hoards so much junk in his house that he sleeps outside;Karen is obsessed with death and fears that she or someone close to her will die.
Todd has a compulsion to pull out his hair; Shannon won't drive for fear she will go blind or spontaneously combust.
A woman who struggles with both germaphobia and claustrophobia; a hoarder who tries to fill the emptiness in her life by accumulating piles of clutter.