Oddities
The show follows Obscura Antiques and Oddities, a store dealing in the strange and the bizarre.
Mummy Cat
A collector offers a mummified cat for sale; a playwright with a passion for straitjackets; musket balls with strange origins.
Skull Envy
Ryan tries to create an exploding skull; Evan searches for a prosthetic limb; a customer brings in what looks like a dead body in their trunk.
Ryan seeks a high-end monkey skull; a customer looks for the perfect item to prank his girlfriend; an ancient medical concoction.
A model turned mortician makes a bizarre request; a shopper's purchase makes Mike gag; fossil dinosaur feces.