An Oriental Odyssey
Yuan'an and Lanzhi are following a lead when they find the young amnesiac that saved them being beaten in the marketplace.
Yuan'an takes the amnesiac teen Mu Le home to become her servant; Lanzhi gets captured by the witness he was trying to interrogate.
Lady Minghui breaks Prince Pei out of prison, but she has ulterior motives for the rescue.
Yuanan wants to scare off her blind date, so she shows up dressed to disgust; but her suitor turns out to be Lanzhi.