Official Skatepark Review
Southern California is the hub for skateparks, from professionally built to poorly constructed. We tag along with Joey Brezinski and his friend 'Rip' to check out the best and worst skateparks.
Joey Brezinski and his friend 'Rip' review the amenities at the skatepark in Arthur Lee Johnson Memorial in Gardena, California.
Joey Brezinski and his friend 'Rip' review the amenities at The Berrics indoor skatepark, which is owned by skateboard pros Steve Berra and Eric Koston and located in Los Angeles, California.