Oh! Youngsim
Oh Young Sim (Song Ha Yoon) and Wang Kyeong Tae (Donghae) were childhood best friends until Kyung Tae’s family moved to the U.S. 20 years later, Young Sim, now a TV producer, needs to cast a handsome bachelor for a new romance series or risk losing her career. She chooses startup CEO Mark Wang, only to discover he's her long-lost friend Kyung Tae. Will Kyeong Tae finally confess his childhood crush, or have the years apart changed his feelings? Based on the hit animated series and comic “Fourteen-year-old Youngsim,” this 2023 South Korean series was directed by Kim Kyung Eun and Oh Hwan Min.