Once More Love in 1995
Zhuang Man Ying (Chen Fang Tong) has vowed to destroy the Qin family after her father left her mother for a Qin family daughter to try and boost his own social and economic status. On the anniversary of her mother's death, she interrupts her father and stepmother's celebration, only to be pulled aside by Qin Mo (Dai Gao Zheng), her stepmother's older brother, who chastises her for her rudeness. However, Man Ying has dirt on Qin Mo, too: he's long been interested in her, despite the age difference. Unexpectedly, Man Ying gets sent back in time to 1995 – and she decides to take this opportunity to change her mother's tragic fate with her knowledge of the future. But when she finds herself drawn to Qin Mo, who hasn't yet become the arrogant, hardened version of his future self, her mission becomes more complicated.