One Room Angel
Kouki (Uesugi Shuhei), a lonely convenience store worker, nearly dies after being stabbed by a criminal. Just before losing consciousness, he sees a stunning male angel (Nishimura Takuya). Miraculously surviving, Kouki returns home to find the angel living with him, unable to fly and suffering from amnesia. As Kouki allows the mysterious being to stay, unexpected emotions begin to develop between them, with the angel's beautiful exterior concealing a deeper, hidden pain. Based on a manga series by Harada, this drama explores the unlikely connection between a man on the margins of society and a supernatural being searching for his identity. "One Room Angel" is a 2023 Japanese drama series directed by Eda Yuuka.