Oneechan ga Kita
Tomoya’s father remarries to another woman, giving him a stepsister, Ichika. However Ichika is 17-years old and has completely fallen in love with her stepbrother who is only 13!! Families will collide in the most unusual fashion this season, in the new anime short: ONEE-CHAN GA KITA!