Operation Grand Canyon with Dan Snow
As British historian Dan Snow discovers, attempting to traverse the mighty Colorado River is no easy business. As this gripping geography documentary concludes, his team are faced with the river’s surging, perilous rapids, hard to navigate in any craft, but almost impossible in antique wooden boats. Can Dan and the team safely complete their dangerous enterprise?