Outer Limits
The Galaxy Being
Cliff Robertson stars as a radio station owner who accidentally intercepts an alien being whose strange form triggers a tide of panic and violence!
The Hundred Days Of The Dragon
In a terrifyingly timely story, Sidney Blackmer stars as a popular U.S. President out to slowly and steadily destroy the United States of America.
Meek, unassuming college professor Harold Finley (Donald Pleasence) invents a device that inadvertently unleashes his subconscious thirst for revenge!
In the Outer Limits, no gift comes without a cost. So it is when a brilliant scientist (Edward Mulhare) discovers a way to accelerate human evolution.
Martin Landau portrays a time-traveler desperately trying to stop the birth of an inventor whose bacterium invention turns humans into mutants.