Outsourced
Mid America Novelties sells products like whoopee cushions and wallets made of bacon. Yes, this is the stuff upon which the American way of life is built, but try explaining that to someone who lives on the other side of the world. Well, that’s exactly what Todd Dempsy must do when he’s sent to run the company’s call center in India.
After returning from management training, Todd Dempsy has to relocate to India, where he meets an eclectic new group of employees.
The Measure of a Manmeet
Employee evaluations cause the staff to worry about job security; Todd is told to fire an employee.
Todd encourages Charlie to ask Tonya out; Madhuri turns one of her co-workers into an ally.
Rajiv creates a fake holiday to get Todd out of the office; the A-Team employees start harassing Manmeet, Gupta and Madhuri.
Todd attempts to explain Halloween to his co-workers; Tonya makes a pass at Todd during a costume party.