Pac-Man and the Ghostly Adventures
Teenage Pac and his loyal crew face the ups and downs of adolescence while protecting Pac-World from a ghostly army led by the evil Betrayus.
President Spheros starts behaving strangely and makes Pac and his friends suspicious.