Packages from Planet X
Shadow Boxers / For Whom the Bell Trolls
Dan receives an alien flashlight but the shadows come to life and attack them. Dan hands over an alien watch that begins counting down Troll's one way trip to Planet X!
Dan's attempts to help Troll win the off-road fishing contest go awry when Copernicus also enters. / An alien weightlifter belt temporarily pumps up Dan and the citizens up to massive proportions.