Pagan Peak
When a body is found in the Alps close to the German-Austrian border, cynical Austrian police inspector Gedeon Winter and optimistic commissioner Ellie Stocker from Germany are tasked to investigate the case which leads them into archaic Alpine customs and the paranoid world of the killer.
Darkness
In the Alps, on the German-Austrian border, a bizarrely staged body is found; German detective Ellie Stocker and Austrian investigator Gedeon Winter are called in to investigate.
Stocker and Winter devise a trap for the killer that requires them to go outside the law; however, the killer is always one step ahead, pushing the detectives to play by his rules.
Ellie and Gideon clash as the investigation starts to take its toll; they find a strange clue in a cold case.