Pandora: Beneath the Paradise
After the success of the smart patch "Hatch" presentation, Jaehyun gets touted as the presidential candidate; his wife Taera regains her lost memory; Taera and her neighbor, Haesoo, pursue an unsolved case from fifteen years ago.
Taera struggles to accept the truth about the murder she committed in her past; chaos ensues at Hatch as super chimpanzee Red gets killed; the three friends of Hatch start their investigation.
Jaehyun declares his candidacy for president; Kim Seonduck finally appears; Taera gets thrown into a commotion from her past and present; worried about Taera not acting like herself, Jaehyun hires a bodyguard.
Haesoo reveals Taera's identity on the talk show; Sungchan finds an unexpected item and becomes Taera's ally; Dojin realizes Haesoo's true feelings and decides to believe her; he starts uncovering Taera's past.