Pandora Hearts
On his fifteenth birthday, Oz falls through the ground to a grove with a gravestone and a pocket watch attached to it and when he grabs the watch, he sees a vision of himself being strangled by a girl before being brought back to reality.
Alice takes Oz, but Break stops her by forcing the B-Rabbit from his body and after her release from Oz, Break says that he has to kill Alice, but Oz forbids it, saying that Alice is not an enemy, but Break is.
Alice awakens to an attack by a chain whose contractor turns out to be a girl that was selling flowers. As Raven shoots the chain, the girl's clock seal makes a full rotation, and she gets drawn into the Abyss.
Oz opts to return to the mansion where his recent ceremony took place, however, the state of the manor looks deserted and worn down, unlike the rich, glorious mansion it was.