Paradise: Official Podcast
Paradise actor, superfan and family member Ryan Michelle Bathé talks to the cast and crew that brought the spellbinding second season to life, from the show's biggest stars, like her husband Sterling K. Brown, to creator Dan Fogelman, and beyond.
Welcome to Paradise
We're finally back in Paradise! Ryan and Julianne Nicholson discuss Sinatra's new phase. Then, Jon Beavers unpacks Billy's many layers, and Charlie Evans and Aliyah Mastin talk about Jeremy and Presley's rebellions and relationship.