Paranormal Cops
Victim's Revenge
A student haunted by stories of murder and mystery asks the team to investigate an abandoned women's college.
Renovations at a restaurant and bar are brought to a halt when paranormal activity starts to scare away workers.
The entire team falls ill while investigating strange occurrences at a firehouse.
A homeowner calls for help when her houseguest is choked in her sleep by an unknown force.
A fellow police officer calls the team in to help uncover the mysteries surrounding his night job as a security guard.