Five siblings manage life after the loss of their parents.
Six months after the tragic death of their parents in a car accident, the five orphans of the Salinger family try to stay together.
Bailey's crush on Kirsten has one small problem, Claudia believes she found her grandfather, and Julia wants to hang with the "in" crowd.
Claudia has no peace when Julia allows her new friends to throw wild parties, and Bailey's coach threatens to suspend him from the team.
Bailey starts working more hours at the store and ends up meeting Kate, and the passion builds between Charlie and Kirsten.