Patton 360
Patton's success in North Africa leads to his being given command of the 7th Army for the Allied invasion of Sicily in a combined amphibious and airborne assault.
Frustrated by British forces' slow progress in Sicily, Patton ignores orders to stay by their side and pushes on to capture Palermo in 1943; Patton is relieved of command for slapping a pair of shell-shocked soldiers.
Patton is given command of a fictitious army in England to fool the Germans about the Allies' real plans for the D-Day invasion of Normandy in 1944; Patton helps spearhead the breakout as U.S. forces smash through the German lines.
As American forces fight their way across France, Patton is ordered to halt before completely trapping a German army, and he is denied the glory of liberating Paris; Patton's troops come within 60 miles of the German border by summer's end in 1944.