PBC Gloves Off
BENAVIDEZ vs MORRELL - Part 1
As fight night looms, tensions between David Benavidez and David Morrell reach a boiling point. Undefeated and fan-favorite champions, both fighters are driven by an unrelenting hunger to prove their dominance against the toughest competition-each other. This episode sets the stage for a career-defining battle where only one will emerge as the new king of the 175lb division.
With their Feb 1st showdown rapidly approaching, David Benavidez and David Morrell are bracing for an explosive showdown. Both fighters have established themselves as must-watch champions in the super middleweight division, and as they move up to the light heavyweight ranks, they are fueled by the experiences that have shaped them.
On March 1st, Gervonta “Tank” Davis defends his superstar status against longtime rival Lamont Roach Jr., who seeks to finally earn the recognition he feels he deserves. Both fighters emerged from the boxing-rich streets of Baltimore and D.C., growing up in the sport and forging their own paths to the top. Watch as the two fighters prepare for their pay-per-view battle.
With the March 1st PPV approaching, Gervonta "Tank" Davis returns to Brooklyn's Barclays Center, where many of his biggest wins have taken place. For Lamont Roach Jr., this fight is the culmination of years of perseverance, proving he belongs among the elite. As final preparations intensify, both men prepare to stake their claim in a battle years in the making.
Someone steps back into the ring, not for a farewell, but for a title; the eight-division champion Manny Pacquiao takes on Mario Barrios, a hungry, hard-hitting contender with youth on his side and a belt around his waist.
Tim Tszyu takes the risk on 11 days' notice; Sebastian Fundora walks away with his belt and a new identity as the world champion; revisit the night that altered both fighters' trajectories, as they prepare for their rematch.