We follow Romanian cliff diver Constantin Popovici from May 2019 as he works to come back from injury and prepare for the 2020 Red Bull Cliff Diving season kick-off.
Working on the basics
After a strong 2019 Red Bull Cliff Diving World Series season, Constantin Popovici continues working hard ahead of the 2020 season with a goal to qualify for the Games.