Peter Grill and the Philosopher's Time
Peter Grill and the Ogre Sisters
As the strongest man in the world, Peter must rise to the occasion and fend off not one, but two ogresses who want his peter.
Peter Grill and the Future Father-in-Law
Peter's situation just keeps getting worse; the orgresses were handful enough, but now he's facing the wrath of a pissed off future father-in-law.
Lisa warns Peter that other nations would soon proposition him; waking up and finding an elf in his bed proves she was right.
The guildmaster's latest scheme involves a political marriage between Peter and an ugly orc; Peter thinks he's safe from temptation, but beauty is in the eye of the beholder.
Peter's in quite a pickle this time as he knows exactly what the guildmaster is trying to do while Piglette really wants Peter to pick her pepper.