Pizza Masters
Fran Garcia and Sal Basille are in Philadelphia to look for spots to open a new Artichoke Pizza. To insure success, they hit up successful multi-generational family restaurants who know how to succeed in Philly.
New York pizza guys Fran Garcia and Sal Basile are in the Windy City armed with fork, knife, and napkins and on a mission to discover the secrets of Chicago-Style Deep Dish Pizza.