Plats bruts
Plats bruts was a sitcom broadcast by TV3. The show follows the life of Josep Lopes and David Güell. The show was co-produced by Kràmpack, El Terrat and Televisió de Catalunya and directed by Oriol Grau, Lluís Manyoses and Joel Joan. The series, which ran for 73 episodes of between 25 and 30 minutes over six seasons, was broadcast between April 19, 1999 and April 15, 2002.