Playing Gracie Darling
The first episode of the new Paramount+ series Playing Gracie Darling. When Joni's best friend Gracie vanished at 14 during a séance, it haunted her. 27 years on, kids play a sinister game reenacting it until another girl goes missing. To uncover the truth, Joni must face her fears about that fateful night.