Plum the Super Witch : Magic Christmas
Join Plum the Super Witch in a festive adventure! When a mischievous snow sprite disrupts Christmas preparations, Plum and her magical friends embark on a whimsical journey to save the holiday. Packed with catchy tunes and enchanting spells, this Christmas album for kids is a magical mix of laughter, friendship, and holiday cheer!
Plum accidentally traps Santa inside a tablet game. While he's getting out, she and Blast make sure everyone gets their presents.