Pokémon: Trainer Tour
The Trainer Tour team, Meghan Camarena, Andrew Mahone, and their friend Pikachu, hit the road to help Trainers overcome personal challenges and evolve their Pokémon Trading Card Game skills.
Creative Evolution
Andrew and Meghan meet Dori, a 15-year-old who wants to get better at the Pokémon Trading Card Game to grow closer to her cousin Alex; after suffering bullying at school, Dori embraced her creativity.
Andrew and Meghan meet Betty, an attorney who's struggling with playing the Pokémon Trading Card Game with her fiancé Sam, a top-level TCG player; because of their skill difference, Pokémon isn't a game that they play together.