Popples
Smart House Arrest; Sunny Loses Her Pop
Lulu's science fair invention locks the pals inside the Treepod; Friends try to cure Sunny's cold.
It Doesn't Take a Genius; Palentine's Day
The whole town thinks Yikes is a genius after Lulu switches tests with him; Yikes and Mike Mine face a big challenge on Palentine's Day.
Mrs. Snooply's plan to punish the gang for their wild antics backfires; Sunny tries to go back in time to get hold of a popular new video game.