POPSTARS
Candidates must outdo themselves to try and be among the chosen ones who will form the winning group; Louane, Eddy de Pretto and Alonzo will have carte blanche.
While the last candidates sing their last track, Louane, Eddy de Pretto and Alonzo try out several vocal combinations and manage to come to an agreement; the jury speaks to each singer to inform them of their decision.